START PNCVB7

Încă mai sunt persoane care au clauze abuzive în contracte, persoane care doresc să dea Volksbank in judecată. Știm asta deoarece primim multe mesaje de la dumneavoastră. Deasemenea, din mesajele primite înțelegem că nu stiți cum să procedați pentru deschiderea unei liste in vederea demarării unui nou proces colectiv.

Așa cum am făcut-o pentru grupurile anterioare o vom face și pentru dvs. Adică, vă vom întinde o mână de ajutor. Mai departe vă veți organiza dvs. Veți învața din mers.
Am creat un formular în care se pot înscrie cei care doresc implicarea într-un proces colectiv pe clauze abuzive contra Volksbank. Atenție, nu este vorba de un proces privind denominarea CHF ci unul privind clauzele abuzive (comision de risc & co)

Deocamdată, lista va fi gestionată de noi. În momentul în care veți avea un grup de coordonare o vom preda reprezentantului acestui grup.

Ce trebuie sa faceți? Care sunt pașii?

1) Doritorii trebuie să completeze formularul următor: https://docs.google.com/forms/d/1qyihteAFKnFnw_pedQUpfIhyYCt_J0Qb-fWSLjDqQog/viewform?c=0&w=1
2) Dintre cei inscriși în această lista va fi nevoie de câțiva voluntari care să preia coordonarea grupului.
3) Dupa înscrierea unui nr. de X persoane, puteți începe căutarea unui avocat care să vă reprezinte. Nr.X diferă de la avocat la avocat.
4) Întâlniri cu avocatul. Discutare onorariu și detalii acțiune.

5) Strângere acte.

6) Depunere acte la avocat.

7) Plată onorariu.

8) Depunere acțiune in instanță de către avocat. Procesul se poate deschide în București. Nu contează unde aveți dvs domiciliul.
În mare și pe scurt cam asta ar fi.

Nu uitați să va înscrieți în grupul clienților Volksbank, adică aici: https://groups.yahoo.com/neo/groups/ClientiVB_Bucuresti/info

Vă dorim succes!

Hai sus! 

 
Acest articol a fost publicat în Media. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la START PNCVB7

  1. eric zice:

    Am auzit k Volksbank doreste conversia creditelor in chf la un curs de 2,8-2,9 lei!Acum urmeaza sa primim notificari sau sa fim chemati la banca sa begociem!A mai auzit cineva ceva asemanator?

    • Admin zice:

      Scria cineva exact lucrul acesta pe grupul clientilor VB. Ca oferta va fi sub 2.5.
      Atentie insa la dobanda propusa, cu siguranta VB va dori sa treaca la dobanda pe lei care este mult mai mare. Trebuie facute calcule.

  2. eric zice:

    Am si eu un credit in chf la Volksbank in chf din 2008 am luat legatura cu renumita casa de avocatura Piperea la tel a raspuns o d-soara am vrut sa ma reprezinte Piperea in legatura cu eliminarea comisionului de risc transformat in administrare si va prezint acum onorariul:600-1000 Euro doar k studiaza dosarul inca 1000 Euro daca incepe procesul si 20% din ce castiga!Din calculul meu mai trebuie sa dau si de la mine pt k ny am de recuperat mai mult de 2000 de chf!Observ k multe persoane au fost reprezentati in instanta de av Piperea si sunt curios daca tot asemenea tarife vi s-au perceput?

    • Admin zice:

      Domnule Roman Eric, ati inteles gresit si propagati aceasta informatie eronata in mediul online de ceva vreme. Taxa de reprezentare in instanta in dosare individuale este/a fost 600-1000euro. Studierea dosarului nu a costat niciodata atat de mult. Nu va impiedica nimic sa va reprezentati singur in instanta daca considerati ca onorariile avocatilor sunt prea mari. Fiecare poate cere cat doreste pentru munca prestata, nu ne convine…nu platim.

  3. Andronachi Cristina zice:

    Buna ziua.Va rog sa ma lamuriti de ce aceia care au semnat tranzactii cu banca…eu am semnat un acord cu banca ,deoarece am depus o cerere de restructurare si au spus ca mi-o ia in calcul, numai dupa ce semnez acel acord…cum ca partile se inteleg, se stinge orice litigiu avut cu banca sau viitor proces si ca nu avem voie sa dezvaluim date din acel contract pt ca vor cere daune…ce sanse mai avem?

  4. Linkul cu formularul nu poate fi deschis, primesc eroarea ‘SSL connection error’.

    Stiti sa fie vreo problema cu el?

    Mi-ati putea trimite intr-un email acest link va rog?

    Multumesc.

  5. Se poate sa participam la proces daca avem domiciliul in Romania dar resedinta in strainatate?

  6. Nan Cristian zice:

    Buna ziua! asteptam noi persoane care doresc sa faca parte din grupul PNCVB7 pentru eliminarea comisioanelor abuzive. Grupul va fi reprezentat in instanta d ecatre Piperea si asociatii.

    • Tibi zice:

      Buna ziua,
      As dori sa ma inscriu si eu in grupul PNCVB7. Puteti va rog sa imi spuneti daca pot in prealabil sa contactez pe cineva in tema cu aspectele juridice pentru niste intrebari referitoare la cazul particular al contractului meu cu VolksBank?
      Va multumesc!

  7. Oana zice:

    Buna ziua,

    Se mai fac inscrieri in acest grup? Pot participa daca am semnat act aditional si comisionul de risc s-a transformat in comision de administrare? Mentionez ca nu a fost inclus in dobanda, aceasta fiind fixa pe toata durata creditului.

    • Admin zice:

      Da, se fac. Puteti participa. AA-ul cand e semnat?

      • Oana zice:

        Am vorbit aseara cu sotul meu si mi-am dat seama ca nu am semnat nimic, am refuzat in scris sa semnez. Sper sa fi pastrat toate documentele de comunicare cu banca….o sa le caut we asta. A luat deja legatura cu mine coordonatorul de grup si continui discutia cu el. Va multumesc mult pentru promptitudine!

  8. maria zice:

    Buna ziua! Va rog sa-mi spuneti unde pot sa ma inscriu in procesul pt denominare,CHF3

  9. Ardeleanu zice:

    Buna seara, m-am inscris si eu in PNCVB7, in data de 18 ianuarie 2015 prin intermediul dumneavoastra completand formularul postat pe site-ul acesta, va rog sa-mi confirmati ca sunt pe lista celor care urmeaza sa intre in proces pentru clauzele abuzive cu Banca Volksbank si deasemenea ce pasi trebuie sa mai urmez multumesc frumos.

  10. Marius zice:

    Buna ziua,

    Mai este lista PNCVB7 deschisa?
    Aproximativ cat este onorariul si cat dureaza procesul?

    Multumesc.

Lasă un comentariu