START Proces colectiv CHF primavara 2014

Am promis ca va informam imediat ce avem noutati. Astazi le avem si le punem la dispozitia dvs.

Domnul avocat Gheorghe Piperea a decis deschiderea unui nou val de procese colective prin care se va solicita ca creditele acordate in CHF sa se transforme in credite platibile in moneda locala la cursul de la data acordarii creditului.

Daca aveti credit in CHF (la orice banca) si doriti:

i)                   denominarea creditului (creditul dvs va deveni credit in LEI) si

ii)                 convertirea acestuia la cursul acordarii (1 CHF va fi stabilit la cursul acordarii – aproximativ 2 lei)

puteti sa va inscrieti incepand de maine – 15 aprilie 2014 – in noul proces colectiv.

Comunicarea cu casa de avocatura se va face pe e-mail la adresa secretariat@piperea.ro.

Succes!

Acest articol a fost publicat în Media. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

74 de răspunsuri la START Proces colectiv CHF primavara 2014

  1. Alex M zice:

    Cum se face inscrierea, prin email la secretariat@piperea.ro sau prin formularul online de aici docs.google.com/forms/d/1ckUuC0ykP-MVNG1vgBJxLsGU2loFfZ85uIhZT-azDIo/viewform ? Multumesc.

  2. ilie gelu zice:

    Am trimis email la secretariat@piperea.ro si nu am primit raspuns. Nu vreau sa pierd acest TREN.

  3. radu F zice:

    Stie cineva daca se mai organizeaza vreun proces colectiv pe tema comisioanelor de risc/administrare cu Volksbank? Sau ce ar trebui sa faca cei care au pierdut trenul castigator

    • Admin zice:

      De curand s-a inchis lista pentru un nou proces colectiv.
      Anuntam si aici daca se mai mobilizeaza clientii pentru un altul.
      Bine ar fi sa va inscrieti in grupul clientilor VB pentru a putea lua pulsul evenimentelor mai rapid.

  4. Patulea zice:

    S-a inchis lista ? si mie mi s-a spus ca ma contacteza pe email pt a face demersul procedurii de inscriere

    • Admin zice:

      Stati linistit. S-a inchis lista pentru procesul pe clauze abuzive-tema comisioane risc/administrare!
      Cititi mai atent si intrebarea, nu numai raspunsul. 🙂
      La cel pentru denominare se fac inscrieri din cate stim noi, mai exact de abia s-a deschis lista pentru inscrieri.

  5. b.cornel zice:

    am solicitat inscrierea pentru denominare dar nu am primit confirmarea.

  6. iullia5008 zice:

    Avand in vedere Hotarare CJUE in cauza C‑26/13 din 30 aprilie 2014, mai este necesar sa intentam in judecata VLK?
    Multumesc!

  7. Lorena zice:

    procesul pe clauze abuzive-tema comisioane risc/administrare

    • Lorena zice:

      Buna ziua! As dori sa stiu daca ulterior mai poate fi introdusa o actiune pentru clauze abuzive-tema comisioane risc/administrare in conditiile in care acum as solicita inscrierea pentru denominare. va multumesc!

  8. COTAN DOINITA zice:

    Buna ziua! Am completat formularul de inscriere,pentru denominare si nu am primit raspuns.Nu se mai fac inscrieri?Va multumesc.

  9. Cotan Doinita zice:

    Buna ziua! M-am inscris pentru denominare.Nu am primit raspuns.Este prea tarziu,nu se mai fac inscrieri? Multumesc.

  10. Costi zice:

    Am facut inscrierea pe adresa de mail si am primit si raspuns. Aveti rabdare si toata lumea va primi raspuns. Procesul se va face strict pe denominare si NU pe clauze abuzive.

  11. maria zice:

    Vreau sa stiu cand va mai fi urmatorul proces pe clauze abuzive ,daca poate cineva sa-mi raspunda

  12. maria zice:

    Da proces colectiv.

  13. Admin zice:

    Cand se vor organiza clientii. Intrati pe grupul clientivb si demarati dvs organizarea unui nou proces colectiv!

  14. Ramona Rusu zice:

    Buna ziua si eu sunt interesata de urmatorul proces pe clauze abuzive dar si de cel pentru denominare si plata la cursul la care am luat creditul. Voi trimite mail la adresa secretariat@piperea.ro,si astept sa fiu contactata pentru a va trimite documentele? Unde este linkul sa ma pot inscrie in grupul clienti VB.. pentru a demara un proces pt clauze abuzive?Multumesc

  15. Corneliu Feraru zice:

    As dori sa stiu daca un credit de consum cu ipoteca ,in CHF,contractat in 2007 si refinantat obligatoriu (asa mi-a impus volksbank, pentru a putea obtine un termen de gratie de 9 luni),in 2013,poate fi atacat in instanta?

    • Corneliu Feraru zice:

      Buna ziua! Respect implicarea dvs. dar tineti cont ca vi se adreseaza oameni aflati in situatii limita pentru care un raspuns prompt din partea dvs.
      ar aduce putina liniste si increderea ca nu sunt singuri ! Nu credeti?

  16. Alex zice:

    Se mai pot face inscrieri intr-un proces colectiv pentru eliminarea comisionului de risc ?? Daca da, unde ma pot inscrie ??

    • Admin zice:

      Lista PNC5 s-a inchis acum vreo 2luni. Sunt mai multi doritori motiv pentru care va sugeram sa va mobilizati pentru demararea unui nou grup.
      Se poate face acest lucru pe grupul clientilor VB.

      • Alex zice:

        Spuneti.ne va rugam ce ar trebui sa facem pentru a ne mobiliza si pt a incepe un astfel de proces??

      • Admin zice:

        Pentru procesele colective privind denominarea chf scrieti la adresa secretariat@piperea.ro.
        Pentru procesele colective privind clauzele abuzive (CR, dobanzi majorate, etc) primul pas e inscrierea pe grupul de clienti VB.

  17. Nicoleta zice:

    va rog…am luat credit in 2008 in CHF de la Piraeus Bank….unde gasesc formular de inscriere in proces colectiv pentru denominare?

  18. Victoria Utica zice:

    Buna ziua! Eu as vrea de luni sa va trimit actele necesare deoarece vreau sa fiu sigura ca intru in acest proces, deoarece l-am vazut pe domnul avocat Piperea Gheorghe la tv , si imi inspira incredere si siguranta ca va castiga in procesul pt. denominarea creditelor in CHF.Vreau sa stiu cat ma costa onorariul dac intru in acest proces si cum pot trimite bani?
    Va multumesc!
    Victoria Utica

    • Admin zice:

      Noi doar informam, nu avem legatura cu procesul privind denominarea CHF. Pentru informatii legate de acesta va rugam sa scrieti la secretariat@piperea.ro.

      • Pentru cei care au credit in euro la BCR,unde se pot inscrie?

      • Sper sa nu fie probleme ca nu am primit confirmare pt a intra in proces si am trimis documentele necesare cu tot ce sa cerut. Ma gandesc doar sa fie toate actele in regula. sau oricum o sa fiu anuntat daca mai e necesar ceva pe parcurs. nu? am optat pt denominare si convertirea francului. va rog din suflet sa spuneti daca e ok ca nu am primit confirmare si eu am trimis actele. deja sunt la d-voastra la bucuresti.

  19. roman liviu zice:

    Am un credit in chf la vbr!Cum pot sa-mi recuperez comisionul de risc transformat in comision de administrare?Cum pot sa ma alatur la procesul colectiv cu denominarea?Astept un raspuns!Va multumesc!

  20. Simona zice:

    Ce trebuie sa fac sa ma inscriu in grupul de clienti VB, ma intereseaza intrarea in proces pe clauze abuzive daca se mai formeaza un grup.

  21. Roman Liviu zice:

    Ne puteti da amanunte?Ce comisioane sau tarife trebuie sa platim daca dureaza tot 3-4 ani?Ce documente trebuie?Nu se poate sa lasati un nr de tel?

  22. Florin zice:

    Buna ziua,

    Intamplator astazi am aflat de la un angajat al Volksbank de aceste inscrieri si am scris un email catre adresa indicata. Am vazut insa ca pana la 1 august se fac inscrieri, credeti ca ar mai fi un loc liber si pentru mine? Ar fi fantastic

  23. manea florentina zice:

    proces denominare

  24. manea florentina zice:

    astept urgent raspuns pe email
    multumesc!

  25. olteanu marcel zice:

    as vrea si eu sa ma inscriu pt creditul in franci?ce pot sa fac?

  26. Olarescu Marian zice:

    sunt inscris in PNC5 pentru eliminarea clauzelor abuzive si vreau sa particip si la procesul pentru denominare CHF, unde ma pot inscrie?

  27. Emilia Hosu zice:

    Buna ziua,
    Sunt interesata sa ma inscriu si eu la proces pentru CHF. Cum pot proceda

  28. Udrescu Emilian zice:

    va multumesc astept sa ma contactati,eu am facut creditul in 2007 la Raiffasen si mi sa perceput si comision de administrare 3000 de CHF la 60000CHF nu stiu exact ce comision

  29. manea zice:

    Buna ziua
    Daca faceti parte din grupul reprezentat de dl Piperea in procesele privind denominarea francului, puteti sa-mi spuneti daca ati semnat procura trimisa de biroul de avocatura , prin care se specifica ca poate “Să încheie orice tranzacţie în numele Subsemnatului/Subsemnatei” ??? Adica poate chiar sa instraineze obiectul procesului. Cum vedeti asta?

  30. Catalina Bucur zice:

    Buna ziua!
    Se mai fac inscrieri pentru procesul de denominare CHF?

  31. Nan Cristian zice:

    Buna ziua!
    Cum putem sa deschidem (formam) un grup in vederea inceperii unui proces colectiv impotriva Volksbank pentru denuntarea comisioanelor abuzive?

  32. Nan Cristian zice:

    Buna ziua!
    Am complectat chestionarul pentru inscriere. Este stabilit cu ce casa de avocatura va merge grupul? Eu am deja o opinie juridica de la Piperea&asociatii.

  33. Nan Cristian zice:

    Ma ofer eu sa manageriez grupul. Cum intru in contact cu ceilalti doritori? Adresa mea de mail este nncristi@yahoo.com

  34. Nan Cristian zice:

    va invitam sa va alturati in continuare grupului nostru.
    contactati-ma pe adresa de mail nncristi@yahoo.com

  35. cristina zice:

    cum ramane cu dobanda in cazul conversiei la RON din CHF? este si aceasta prevazut in PNC CHF-uri? nu exista riscul ca dupa conversie sa te trezesti cu o dobanda de 3 ori mai mare, din cauza ROBOR-ului care e mai mare decat LIBOR-ul?
    Multumesc!

  36. Loredana zice:

    Buna ziua!
    Imi puteti spune in ce stadiu este procesul colectiv pe denominare, si daca dl Piperea va mai incepe altul? Nu am semnat oferta BT.
    Multumesc!

Lasă un răspuns

