Procesul PNC1-Judecatorie a fost castigat, IREVOCABIL

Acum 3ani si jumatate, in toamna 2010, un grup de peste 1200 de nebuni frumosi si-au unit destinele si forta in dosarul numit PNC1(Procesul National Colectiv nr.1). Erau hotarati sa opreasca ABUZURILE BANCARE.

Soarta, in persoana judecatorului Visan Cristian, a despartit grupul in 2. Unii au luat calea Judecatoriei iar ceilalti au ramas la Tribunal.

Banca a tergiversat cat a putut de mult lucrurile si dupa multe amanari, in decembrie 2012, s-a judecat dosarul plecat la Judecatorie, dosar cu 580 de reclamanti. Clientii au castigat.
http://portal.just.ro/300/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=30000000000209964&id_inst=300

Astazi, 29.01.2014, s-a judecat recursul la Tribunal.
Tribunalul a DAT si el DREPTATE CLIENTILOR, a respins actiunea bancii, a pastrat sentinta.
http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=30000000000209964&id_inst=3

Am castigat oameni buni, IREVOCABIL!!!
Si nu uitati niciodata, orice adversar poate fi invins, oricat ar fi de puternic!

HAI SUS!

Acest articol a fost publicat în Media. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

58 de răspunsuri la Procesul PNC1-Judecatorie a fost castigat, IREVOCABIL

  1. camelia iancu zice:

    felicitari pentru marea realizare! as vrea sa stiu daca decizia de azi se aplica tuturor clientilor bancii Vb sau doar celor care au dat in judecata banca?
    Multumesc!

    • clientivb zice:

      Se aplica doar reclamantilor din dosar.
      Intentionam insa, prin intermediul asociatiei prospat infiintate „Parakletos” sa deschidem un mega proces in care sa cerem scoaterea clauzelor din toate contractele.
      Insa mai dureaza putin pentru ca trebuie sa strangem 3000 de membri.

      Multumim

  2. cadar zice:

    am deschis procesul in cluj-napoca.SI din cite stiu eu pe motiv ca erau situatii in care cistiga si banca si clientul

  3. clientivb zice:

    Ati fost neinspirat. Asa este, in Cluj sunt foarte multe procese sistate.Trebuia sa deschideti in Bucuresti, la sediul bancii. Intrati pe grupul clientilor si intrebati si acolo. Mai sunt persoane in situatia dvs. Sigur veti primi sfaturi valoroase.

  4. bontas simona zice:

    si eu am dat banca in judecata dar nu am rezolvat nimic inca sint din arad oare de ce ??

  5. bontas simona zice:

    as dori sa ma inscriu si eu sa se rezolve ceva

  6. mada zice:

    Sunt din Tg. Jiu şi doresc şi eu să ştiu cum pot să-i acţionez în judecată, cu ajutorul mega procesului, respectiv să mă înscriu în Asociaţia Parakletos

  7. cadar zice:

    k,inteleg dar normal daca s-a cistigat proces in acelasi caz cu al meu,mai mult eu nu am fost de acord atunci cind am primit hirtia de la volskbank referitor la schimbarea comisionului de risc in cel de administrare,si am trimis o hirtie catre volskbank bucuresti cum ca nu sunt de acord.de ce nu as avea si eu drept de cistig

  8. Am castigat definitiv si irevocabil impotriva Volksbank privind eliminarea comisionului de risc si a clauzelor abuzive prin Protectia Consumatorului.Dar judecatorul nu mi-a dat restituirea sumei incasate ilegal pentru ca Protectia Consumatorului nu are calitate procesuala.
    De aceea doresc sa deschid proces pentru recuperarea sumei incasate ilegal.Va rog sa-mi spuneti daca trebuie sa platesc taxa de timbru la banii care vreau sa-i recuperez.
    Va multumesc anticipat!

    • clientivb zice:

      Noi nu am platit taxa de timbru, exista niste exceptii in legea privitoare la taxele de timbru, una dintre exceptii se refera la speta noastra.
      Cred ca asta este cf.noilor modificari:
      Oug nr.80/2013 Art. 29. – (1) Sunt scutite de la plata taxei judiciare de timbru actiunile si cererile, inclusiv cele pentru exercitarea cailor de atac, ordinare si extraordinare, referitoare la:
      f) protectia drepturilor consumatorilor, atunci cand persoanele fizice si asociatiile pentru protectia consumatorilor au calitatea de reclamant impotriva operatorilor economici care au prejudiciat drepturile si interesele legitime ale consumatorilor;

  9. pesteconstantin zice:

    cum ma inscriu in asociatia paracletos pentru a actiona in judecata volskbank

  10. cadar zice:

    si as avea sanse

  11. onel liviu zice:

    Am si eu credit in chf la bancpost ce este de facut?

  12. Marius zice:

    Am un credit ipotecar la wolsbank in Franci elvețieni luat acum 8 ani.mi a dublat rata.vreau si eu sa m-a alatur pt proces colectiv.ma puteți îndruma?multumesc.

  13. popa gheorghe zice:

    Am si eu o hotarare definitiva si irevocabila a Tribunalului Olt pentru eliminarea comisionului de risc, insa banca doar a zis ca il elimina dar nu l-a eliminat . Acum sunt executat silit si suma a devenit foarte mare deoarece banca a pus penalitati foarte mari si la suma care trebuia eliminata. Comisionul de risc era in jur de130 de franci. Ce pot face acum ?

  14. Marcel P zice:

    Am si eu un credit ipotecar in franci elebetieni, din 2007 ,cu prezenta comisionului de risc (si poate a altor comisioane abuzive). Care ar fi pasii pe care trebuie sa-i fac pentru a beneficia si eu de hotarea definitiva pe care a-ti obtinut-o.Va felicit

  15. Tudor Viorel zice:

    Am un credit ipotecar si sunt dat spre executare. Am si eu dreptul sa beneficiez de hotararea definitiva pe care ati obtinut-o? Va rog sa-mi spuneti prin ce modalitate pot sa particip la un proces colectiv, mentionez ca sunt din Pitesti.

  16. Viorel zice:

    Exista o lege prin care se stipuleaza ca odata castigat un proces cu banca referitor la comisionul de risc si alte comisioane abuzive da dreptul si altor perdanti sa beneficieze de aceeasi hotarare a instantei. Stiti cumva care este aceasta ?

    • clientivb zice:

      Este vorba de noile art.12 si art.13 din Legea 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele incheiate intre profesionisti si consumatori. Doar ANPC sau o asociatie cu mai mult de 3000 de membri pot deschide astfel de actiuni in instanta.

  17. Nitu zice:

    De ce nu se application tuturor client igloo eliminarea comisioanelor abuzive, Dacia exist a clinti care au castigate definitive processes.asa intelesesem ca incepand cu 1.10.2013, Asa se va proceda.ce sitting desperate asta.eu am castigat processor cu volksbank dar acestia au fact recurs.astept sa vad cum se va finalization,sunt din craiova,credeti ca am sanse.

  18. bontas simona zice:

    sint din arad si eu am deschis proces cu banca dar nu am rezolvat nimik inca avocatul ma tot amina dar nu stiu din ce cauza nu se poate dureaza deja din octombrie 2012 ce as putea sa fac ???ce sanse as avea??

  19. Pingback: Victorie istorica: 580 de clienti au castigat irevocabil un proces cu Volksbank | Noi Prieteni

  20. cadar zice:

    avind in vedere ca eu sunt in proces cu banca ,numai ca procesul este sistat as vrea sa stiu as avea sanse ?

  21. cadar zice:

    k,si daca sunt in proces cu banca as putea sa ma inscriu si in cel colectiv ,sau trebuie sa astept ce se intimpla

  22. bontas simona zice:

    va mai intreb odata ce sanse am in proces cu banca sint din Arad si am deschis proces in 2012

  23. daniel zice:

    Bună ziua am o întrebare dacă am făcut plângere la opc şi ulterior am fost chemat de banca la negocieri şi mia transformat comisionul renunţând la plângere mai pot da în judecată?

  24. Marius zice:

    Sunt din iasi am credit imobiliar de 8 ani si doresc sa m-a înscriu in noul proces colectiv.ma puteți îndruma ,va rog?

  25. Viorel zice:

    din ce data dupa perioada de iarna pot fi executat silit 1 martie, 1 aprilie ?

  26. simona zice:

    dupa ce nu mai platesc rata in cit timp se va face executarea silita cit dureaza ?

    • clientivb zice:

      In contractele de credit Volksbank nu este precizat nici un termen.
      Teoretic o pot face oricand dupa scadenta, practic o declanseaza dupa aprox.90 de zile. Exista si situatii cand au declansat executarea silita cu mult dupa trecerea celor 90 de zile de neplata,

  27. Marius zice:

    Am la Volksbank un credit imobiliar pe care il plătesc de 8 ani in chf.-pe termen de 25 ani .platesc abuziv de 8 ani acel comision …as dori sa ma înscriu in proces colectiv împotriva volksbank.ce trebuie sa fac?multumesc!

Lasă un răspuns

