La multi ani, Romania!

Pe grupul de clienti Volksbank a sosit mesajul de mai jos. Ne-am permis sa-l preluam si sa-l facem public.

„Sunt unul dintre sutele de membri ai acestui grup si de ziua tuturor romanilor va adresez gandul meu de multumire si urari de bine.
Cu doi ani si ceva in urma, atunci cand am decis sa ma alatur voua, celor curajosi ce vor fi vrut sa rupa blestemul acestei natii de a sta cu capul plecat, unul dintre amici mei mi-a replicat: „…pierdere de timp si bani. Mai bine mergi la banca si intelege-te cu ei.”
Dar am ramas aici si sunt bucuros de alegerea facuta, chiar daca drumul a fost greu iar razboiul inca nu este castigat. Un proverb englezesc spune ca uneori Victoria nu este atat de importanta pe cat Lupta pana la capat!
Apoi, desi traind vremuri tulburi intr-o Romanie dezbinata de coruptie si minciuna, am vazut cum oameni absolut necunoscuti s-au solidarizat dezinteresat cu cei in nevoi financiare si i-au ajutat sa-si plateasca ratele, fiecare contribuind cu atat cat a putut. Mai tarziu, prin experienta acumulata, acest grup a devenit „mentor” pentru toti cei treziti din amorteala si hotarati sa-si caute dreptatea.
Va multumesc de aceea pentru lectiile de altruism, devotament si moralitate, pentru mediul absolut elitist pe care l-ati creat prin aportul vostru zilnic. Sunt convins ca avem suficiente valori si argumente pentru a nu ne opri aici si a incerca sa devenim o voce a celor ce au credinta, respect si dorinte de mai bine pentru romani.

La Multi Ani, Romania!

HAI SUS ROMANI!”

Acest articol a fost publicat în Media. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

