Newsletter no.7

Stimati angajati Volksbank Romania,

Pentru ca relatia dintre client si banca trebuie sa fie una bazata pe comunicare si incredere, va propunem un buletin informativ prin care noi, clientii VBR, impartasim cu dvs., angajatii VBR, informatii relevante pentru relatia noastra.

Iata deci principalele informatii ale acestui buletin informativ.

Volksbank din nou in topuri

In primul Buletin informativ semnalam cele 929 litigii, 588 plangeri si 1.929 plangeri potentiale identificate de auditorul KPMG in auditul de la finalul anului 2010 (disponibil aici). Saptamana aceasta, intr-o conferinta de presa a Casei de Avocatura Coltuc (detalii aici), am primit confirmarea ca toate aceste litigii anticipate de KPMG au plasat Volksbank pe prima pozitie in topul bancilor cu cele mai multe procese intentate de clienti. Felicitam pe aceasta cale conducerea Volksbank pentru aceasta performanta si recomandam acordarea unui nou bonus dnei Roxana Bolocan, pentru creativitatea de care a dat dovada in redactarea contractelor VBR, in calitate de director retail in perioada 2004-2010 (detalii aici).

Sursa: http://www.dailybusiness.ro

 

Stiri bune de „acasa”

Saptamana aceasta, directorul Bancii Austria semnala faptul ca in legea austriaca nu exista conditii care sa impuna falimentul unei bancii (detalii aici). Aceasta veste excelenta ne spune ca Volksbank AG nu poate da faliment, deci Volksbank Romania poate avea pierderi oricat de mari. Totusi, se pare ca in Parlamentul austriac a aparut o initiativa legislativa care sa reglementeze modul in care o banca poate da faliment, pentru a evita sau inchide „capitole mai putin glorioase” precum Volksbank AG (detalii aici). In calitate de clienti, nu putem decat sa speram ca Parlamentarii austrieci sunt mai eficienti decat cei romani in ceea ce priveste adoptarea legilor.

Sursa:  http://austriantimes.at

STIREA SAPTAMANII

Volksbank pierde inca un proces colectiv

Dupa succesul din dosarul 5527/175/2010 (in care 28 de clienti s-au organizat intr-un proces colectiv), saptamana aceasta instanta s-a pronuntat in dosarul 53789/3/2010. In dosarul din urma, clientii au fost reprezentati de Gheorghe Piperea. Astfel, dosarul 53789/3/2010 reprezinta o noua confirmare a faptului ca metoda proceselor colective este eficienta in eliminarea clauzelor abuzive din conventiile clientilor. Salutam succesul dlui Piperea si asteptam cu incredere noi decizii favorabile in dosarele colective.

Sursa: http://portal.just.ro

Relatia client-banca in instatele din Romania

Saptamana aceasta, ca raspuns la stirea despre succesul dosarului 53789/3/2010, Volksbank Romania a raportat o hotarare judecatoreasca irevocabila si definitiva in favoarea sa (detalii aici). Cum de la o floare nu se poate spune ca a venit primavara, asteptam mai multe contra-exemple de la PR-ul VBR. Problema e ca nu au gasit astfel de contraexemple, asa ca nu putem decat sa ne declaram fericiti ca PR-ul VBR are un nivel de competenta similar cu cel al Departamentului juridic ce a formulat clauzele contractuale din conventiile de credit sau similar cu cel al board-ului VBR, care are impresia ca 2 milioane de euro investiti in publicitate pot schimba o realitate.

Sursa: http://economica.rtv.net

Clientii dvs. va doresc o saptamana cat mai linistita!

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Newsletter. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s