Newsletter no.6

Stimati angajati Volksbank Romania,

Pentru ca relatia dintre client si banca trebuie sa fie una bazata pe comunicare si incredere, va propunem un buletin informativ prin care noi, clientii VBR, impartasim cu dvs., angajatii VBR, informatii relevante pentru relatia noastra.

Iata deci principalele informatii ale acestui buletin informativ.

Transparenta fara concurenta

Intr-un articol din 15 martie aflam ca dl. Radu Ghetea (presedintele ARB) va solicita catre ANPC o  noua amanare a datei de afisare la toate unitatile membrilor sai a drepturilor pe care le au consumatorii de servicii financiar-bancare (detalii aici). Suntem convinsi ca aceasta norma nu vizeaza Volksbank deoarece aceasta institutie nu mai are consumatori de servicii financiar-bancare, ci doar oameni care vin sa isi achite datoriile. Acestia din urma nu au drepturi, iar daca au impresia ca le au trebuie sa le demonstreze in justitie. Drept urmare, sugeram conducerii Volksbank sa nu dea buzna sa cumpere plasme pentru respectarea normelor ANPC, ci sa-i dramuiasca atent pentru a achita inutil onorariile avocatilor.

Sursa: www.rtv.ro

Bancile nu au timp de creditare

Saptamana aceasta, dl. Mugur Isarescu afirma ca bancile sunt prea ocupate sa badijoneze si sa vindece ranile trecutului, ale politicii de creditare dinaintea crizei, ca sa relanseze creditarea in acest moment(detalii aici). In mod sigur dl. Isarescu nu se referea la Volksbank, deoarece VBR nici nu e ocupata cu bandijonareanici nu are cu ce sa reporneasca creditarea. Lipsa de interes fata de „bandijonare” este aratata de modul in care VBR stie sa piarda procesele cu clientii, in loc sa-si asume responsabil deficientele contractuale. Pe de alta parte, trebuie sa fii chiar curajos sa dai imprumuturi unei banci care pierde 150 de milioane de euro pe an, care nu stie sa atraga depozite si care nici nu are o banca-mama sanatoasa.

Sursa: www.financiarul.ro

STIREA SAPTAMANII

Premiere in relatia client-banca

Saptamana aceasta, Curtea de Justitie a Uniunii Europene de la Luxembourg a decis anularea unui contract de credit pentru ca DAE nu a fost calculata corect (detalii aici). Conform acestei decizii (disponibila aici), CJUE a anulat toate clauzele referitoare la dobanzi din respectivul contract. In calitate de clienti ai Volksbank, ne intrebam ce parere ar avea CJUE daca o banca ar incasa rate dupa o formula care nu se regaseste in contractul semnat de client, astfel incat in fiecare din cele 300-360 de rate sa „ciupeasca” 2-3 euro (sau CHF).

Sursa: www.curierulnational.ro

Relatia client-banca in instatele din Romania

Saptamana aceasta ne-a atras atentia decizia Judecatoriei din Ramnicu Valcea in dosarul 11240/288/2010, devenita irevocabila prin decizia Tribunalului Valcea (detalii aici). In acest dosar, decizia instantei a implicat eliminarea clauzelor 3d si 5a din mai multe conventii de credit, plata catre intervenienti a sumelor de bani incasate cu titlu de comision de risc, actualizate cu indicele de inflatie la data platii efective si amenda contraventionala in cuantum de 20.000 de lei. Dupa asa decizie, nu putem decat sa felicitam C.R.P.C. DOLJ- C.J.P.C. VALCEA pentru sustinerea cazurilor clientilor in instanta si sa ne intrebam (retoric, evident) daca nu cumva Volkbank ar avea pierderi mai mici daca ar renunta la astfel de procese.

Sursa: http://portal.just.ro

Clientii dvs. va doresc o saptamana cat mai linistita!

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Newsletter. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s