Newsletter no.5

Stimati angajati Volksbank Romania,

Pentru ca relatia dintre client si banca trebuie sa fie una bazata pe comunicare si incredere, va propunem un buletin informativ prin care noi, clientii VBR, impartasim cu dvs., angajatii VBR, informatii relevante pentru relatia noastra.

Iata deci principalele informatii ale acestui buletin informativ.

Volksbank se repozitioneaza pe piata

In urma cu doua saptamani semnalam o pierdere de 20 de milioane de euro in Braila (detalii aici) si ne exprimam optimismul in ceea ce priveste recuperarea acestei sume de catre Volksbank. Saptamana aceasta, presa a semnalat alte investitii perdante ale Volksbank, cumuland 26 de milioane de euro (detalii aici). Astfel, se pare ca Volksbank se va implica in domeniul constructiilor pentru a finaliza complexul Cortina Residence si in domeniul plivitului de buruieni de pe terenul pe care trebuia sa se ridice Locic Residential (detalii aici). Poate in cazul Locic banca se va repozitiona prin recuperarea investitiei de 10 milioane de euro din activitati agricole. Nu de alta, dar in cateva saptamani va incepe campania de insamantare a porumbului (detalii aici).

Sursa: www.capital.ro

Premiere in relatia client-banca

In primul buletin informativ semnalam o modalitate prin care relatia client-angajat VBR poate dobandi un caracter penal (disponibil aici). Luna trecuta, instanta a respins recursul VBR in dosarul 22591/300/2010. Aceasta decizie implica plata de catre banca a sumei de 5000 de euro pentru fiecare reclamant, cu titlu de daune morale. Pe de o parte, salutam confirmarea faptului ca deciziile VBR au cauzat daune morale ce trebuie compensate si asteptam cat mai multe astfel de decizii. Pe de alta parte, ne intrebam cat va dura pana cand conducerea VBR ajunge la concluzia ca a plati daune morale este mai ieftin decat a plati o casa de avocatura care nu poate castiga procesul.

Sursa: http://portal.just.ro

STIREA SAPTAMANII

Ieri VBR, astazi BCR, maine… VBR

Saptamana trecuta salutam reusita a 28 de clienti din Aiud, care au obtinut o sentinta impotriva VBR in dosarul 5527/175/2010. Saptamana aceasta, juristii VBR au experimentat emotii puternice cand pe portalul Tribunalului Bucuresti a fost postata o sentinta nefavorabila bancii in dosarul 53789/3/2010.  Se pare insa ca personalul Tribunalului Bucuresti a comis o eroare, sentinta vizand dosarul 51316/3/2010. Daca reprezentantii BCR au declarat ca “nu este clar” de ce clientii reprezentati de Piperea nu au acceptat ofertele avantajoase de restructurare a creditelor in schimbul renuntarii la plangerile formulate, suntem curiosi care va fi reactia oficialilor VBR. Ii felicitam pe aceasta cale pe cei 192 de clienti reprezentati de avocatul Gheorghe Piperea in dosarul impotriva BCR si asteptam cu incredere decizia instantei in dosarul impotriva VBR (53789/3/2010).

Sursa: www.tmb.ro

Relatia client-banca in instatele din Romania

Dupa deciziile prezentate in buletinele informative trecute (din Bucuresti, Timisoara, Harghita, Dolj, Arges, Alba, Salaj , Cluj si Iasi), vine randul Tribunalului Olt sa respinga irevocabil recursurile VBR in dosarele 6740/311/2011, 5035/311/2011, 4790/311/2011, 7246/311/2011, 7101/311/2011, 2464/311/20114598/311/2011, 3260/311/2011, 2691/311/2011 si 6095/207/2011.

Sursa: http://portal.just.ro

Clientii dvs. va doresc o saptamana cat mai linistita!

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Newsletter. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s