Newsletter no.3

Stimati angajati Volksbank Romania,

Pentru ca relatia dintre client si banca trebuie sa fie una bazata pe comunicare si incredere, va propunem un buletin informativ prin care noi, clientii VBR, impartasim cu dvs., angajatii VBR, informatii relevante pentru relatia noastra.
Iata deci principalele informatii ale acestui buletin informativ.
––––––––––––––––––––––––––––––––
Sa ramanem optimisti
Saptamana trecuta, Ziarul Financiar plasa Volksbank Romania pe prima pozitie in topul bancilor cu cele mai mari pierderi in 2011 (detalii aici). Desi la o prima vedere pierderea de 150 de milioane de euro intr-un singur an poate parea mare, se pare ca in Austria asteptarile privind pierderile erau mult mai sumbre. Sa ramanem deci optimisti si sa comunicam actionariatului ca majorarea de capital cu 200 milioane de euro (detalii aici) nu este necesara si sunt suficiente doar 150 de milioane pentru Romania. Unii ar putea numi asta chiar profit!
Sursa: www.zf.ro
 Prieteni pierduti din prezent…
Saptamana aceasta s-a finalizat preluarea Volksbank International de catre Sberbank, iar Volksbank Romania ramane undeva intre Volksbank AG si … repozitionarea pe piata (detalii aici). Le uram „до свидания” rusilor de la Sberbank si ii felicitam pentru  decizia de a nu-si lega de gat o pierdere de 150 milioane de euro pe an.  In acelasi timp, le uram succes celor de la Volksbank AG in demersul lor de sustinere financiara a repozitionarii Volksbank Romania, pentru o vanzare pe care nici dl. Lurf nu o vede prea rapida (detalii aici).
STIREA SAPTAMANII
Volksbank se repozitioneaza pe piata
In ciuda scepticismului dlui Lurf privind rapiditatea repozitionarii pe piata a Volksbank Romania, se pare ca progresele incep sa fie vizibile. Ultimele stiri din Braila (detalii aici) ne sugereaza intrarea (e drept, involuntara) a VBR in afaceri de retail prin preluarea costurilor de operare a Mall-ului Armonia Braila, ca urmare a intrarii acestuia in insolventa. Desi costurile lunare de operare se ridica la aprox. 8000 de euro, aceasta nu reprezinta decat 0.0004% din suma pe care Volksbank o are de recuperat. Din punctul nostru de vedere, 0.0004% pe luna reprezinta un comision de risc rezonabil in comparatie cu procentele de 0.01-0.32% platite de clientii bancii in fiecare luna. In aceste conditii, suntem convinsi ca managementul vizionar al VBR nu va avea dificultati in a trece aceasta afacere pe profit.
 Relatia client-banca in instantele din Romania
Dupa Bucuresti, Timisoara, Harghita, Dolj si Arges este randul Judecatoriei Cluj si Judecatoriei din Iasi sa faca ordine in contractele clientilor. Magistratii au luat decizii favorabile clientilor in mai multe dosare (4893/211/2011, , 9672/211/2011) in care se solicita eliminarea punctelor 3d („Banca isi rezerva dreptul…”) si 5a (Comisionul de Risc). Felicitam clientii din Cluj si Iasi pentru rezolvarea problemelor contractuale cu banca si uram succes bancii in plata unor onorarii nejustificate catre case de avocatura care nu-si ating obiectivele nici in recurs (38166/245/2010, 39522/245/2010, 39522/245/2010, 35418/245/2010) sau unor juristi care pierd pentru ca nu depun cererile la timp (34078/211/2010).

Clientii dvs. va doresc o saptamana cat mai linistita!

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Newsletter. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s