Newsletter no.2

Stimati angajati Volksbank Romania,
Pentru ca relatia dintre client si banca trebuie sa fie una bazata pe comunicare si incredere, va propunem un buletin informativ prin care noi, clientii VBR, impartasim cu dvs., angajatii VBR, informatii relevante pentru relatia noastra.
Iata deci principalele informatii ale acestui newsletter.
–––––––––––––––––––––––––––-
Prieteni comuni din prezent…
Faptul ca Volksbank Romania S.A. este reprezentata în instante de catre Nestor Nestor Diculescu Kingston Petersen (NNDKP) nu mai reprezinta o informatie noua pentru nimeni. De cateva luni, se pare ca Volksbank Romania este reprezentată atât de NNDKP, cat si de catre Societatea civila de avocati Tuca Zbarcea & Asociatii (vezi aici pentru confirmare). In calitate de clienti, ne intrebam daca reprezentarea VBR de catre Zbarcea & Asociatii se datoreaza depasirii capacitatii NNDKP de a reprezenta VBR in toate procesele din tara ,sau se datoreaza rezultatelor slabe obtinute de NNDKP in instante. Indiferent de explicatie, salutam sosirea Zbarcea & Asociatii si le uram intelepciune in investirea onorariului.
Unde sunt vremurile de demult…
Luna martie a anului 2008 pregatea o surpriza in clasamentul bancilor din Romania: VBR “sarea” 5 pozitii si urca de pe locul 8 (in anul 2007) pe locul 3, dupa BCR si BRD (detalii aici). Saptamana aceasta, BRD anunta o crestere a activitatii de creditare in 2011 (comparativ cu 2010) si un venit net bancar de 3,2 mld lei (mai multe detalii aici). Asteptam cu interes rezultatele Volksbank Romania, cu speranta anuntului unui profit… indiferent de standardele de raportare.
STIREA SAPTAMANII
Calitatea relatiei client-banca
Dl. Gheorghe Piperea, reprezentant al mai multor grupuri de clienti aflate in litigiu cu diverse banci, vorbeste despre stadiul proceselor  (disponibil aici). In acest articol, dl. Piperea prezinta comparativ comportamentul BCR si Volksbank in relatia cu clientii implicati in procese.
 
 
Relatia client-banca in instatele din Romania
Dupa cele 6 decizii formulate saptamana trecuta in Bucuresti, Timisoara si Harghita, decizii similare au fost luate de instantele din Dolj (17927/63/2011, 31157/215/2010) si Arges (12083/280/2010). Alaturi de aceste reusite individuale, salutam succesul celor de la ANPC Arges, care au obtinut in instanta eliminarea punctului 5a (Comisionul de risc) din 9 conventii de credit, printr-o hotarare irevocabila in dosarul 22521/280/2010. O decizie similara a fost luata de instanta din Judecatoria Zalau in dosarul 6169/337/2010, care a constatat caracterul abuziv al punctelor 3d (“Banca isi rezerva…”) si 5a (Comisionul de risc) in cazul a 18  conventii de credit.  Felicitam pe aceasta cale ANPC Arges si OPC Salaj pentru aceste reusite.
Clientii dvs. va doresc o saptamana cat mai linistita!
Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Newsletter. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s