Newsletter no.1

Stimati angajati Volksbank Romania,
Pentru ca relatia dintre client si banca trebuie sa fie una bazata pe comunicare si incredere, va propunem un buletin informativ prin care noi, clientii VBR, impartasim cu dvs., angajatii VBR, informatii relevante pentru relatia noastra.
Iata deci principalele informatii ale acestui prim buletin informativ.
––––––––––––––––––––––––––––––––––
Volksbank ne informeaza
In raportul privind situatia financiara la finalul anului 2010 (disponibil aici), auditorul KPMG identifica 929 litigii, 588 plangeri si 1.929 plangeri potentiale. In opinia noastra, aceasta situatie se datoreaza atat modului de aplicare a OUG 50/2010, cat si dezvoltarii grupurilor de clienti pe Internet. In calitate de clienti VBR, nu putem decat sa speram in solutionarea amiabila a acestui numar impresionant de litigii.
Prieteni comuni din trecut…
In mod surprinzator, se pare ca dl. Gerald Schreiner a parasit grupul Volksbank dupa plecarea din Romania. Dl. Gerald Schreiner, fost CEO al Volksbank Romania, este founding partner la addValue Global Consulting. Conform profilului dlui Schreiner (disponibil aici), acesta nu si-a pierdut abilitatile apreciate atat de clientii cat si de angajatii romani ai VBR: viziune, deschidere, orientare spre rezultate si echitate in decizie. In aceste vremuri in care bugetele pentru consultanta sunt reduse, ii uram succes dlui Schreiner.
STIREA SAPTAMANII
Calitatea relatiei client-banca
Intr-un articol publicat in Gazeta de Bistrita (disponibil aici), aflam ca relatia client-banca poate capata un aspect neasteptat. Desi cateva zeci de plangeri nu pot parea mult in comparatie cu valorile descrise in sectiunea anterioara, stirea este totusi importanta. Plangerile descrise in Gazeta de Bistrita au un caracter de noutate prin faptul ca pot aduce si angajatul VBR in fata instantei. Mai mult, plangerile clientilor bistriteni sunt plangeri penale si sunt investigate de catre Procuratura, nu de catre OPC.
Sursa: Gazeta de Bistrita, 22 ianuarie 2012
Relatia client-banca in instantele din Romania
La Judecatoria Sectorului 2, instanta s-a pronuntat in patru procese prin care clientii au contestat celebrele art. 3d (Banca isi rezerva dreptul…)si 5a (Comisionul de Risc). In dosarele 12087/300/2011, 8838/300/2011,45137/300/2010, 37306/300/2010instanta a decis asupra caracterului abuziv al acestor clauze. Decizii similare au fost luate de Judecatoria Timisoara (dosarul 17030/325/2011) si Judecatoria Harghita (dosarul 5024/258/2010). Cel putin in cazul dosarului din Harghita, instant a decis respingerea recursului (detalii aici).
Clientii dvs. va doresc o saptamana cat mai productiva.
Anunțuri
Acest articol a fost publicat în Newsletter. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Newsletter no.1

  1. Peiu Razvan zice:

    Doresc sa va spun ca la Judecatoria Constanta am deschis drumul catre oprirea abuzurilor Volksbank. Astfel, am obtinut „victorii” totale in doua dosare si o „victorie” partiala in alt dosar (15873/212/2011, 15874/212/2011 si 15875/212/2011). Pentru cei interesati tel.0721205760

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s